dinsdag 18 juni 2013

International Sushi Day

Vandaag is het dan zo ver, het is International Sushi Day! Dat kan natuurlijk maar op 1 manier gevierd worden. Sushi, sushi, en nog een sushi. Ieder hapje is weer een feest op mijn tong. Mijn favoriet? California Maki, met al die krabeitjes er om heen. Vanavond ga ik samen met mijn vriend naar een sushi restaurant waar we allebei nog nooit zijn geweest; Umi Kaiseki. Ik ben erg benieuwd want ik heb er nog niet veel over gehoord, het zit ook een beetje verstopt maar toch in het centrum van Eindhoven.

Aangezien ik zelf in een van de betere sushibars van Eindhoven heb gewerkt (al zeg ik het zelf), Sushibar Haru op de Nieuwstraat, ben ik erg nieuwsgierig naar andere plekken waar sushi wordt geserveerd. Ik laat me maar weer eens verrassen en als het goed bevalt zullen jullie er binnenkort vast nog wel iets over horen/lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten