dinsdag 18 juni 2013

Dit was het dan.

Mijn allerlaatste post op dit blog als schoolopdracht. Numero 40, het einde is nabij. Ik ben bezig met mijn blogboek af te maken terwijl ik dit ook nog even tussendoor schrijf. Het is tijd om afscheid te nemen.

Ik heb tot nu toe ontzettend veel plezier gehad in het schrijven van dit blog. Ik had er nog veel meer in willen zetten maar door te veel ideeën ben ik de helft onderweg kwijtgeraakt. Maar die komen nu natuurlijk ineens weer terug.

Dat is maar goed ook, want ik was niet van plan om te stoppen. Ja de schoolopdracht is afgelopen maar Ter Tafel Gebracht blijft bestaan. Mijn avonturen in de horeca en uitprobeerrecepten zullen nog regelmatig verschijnen dus blijf kijken en volgen :-)

Iedereen bedankt voor het lezen, you were amazing!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten