woensdag 12 juni 2013

Een gouwe ouwe: Zanger Raymond!

En wat heeft een zanger te maken met dit blog?
Deze zeer getalenteerde jongen heeft een geniaal nummer geschreven over een voedselproduct waar ik in mijn vorige recept al vol lof over sprak: chocolade. Witte chocolade, om precies te zijn.
Het is al een wat ouder nummer en ik snap op zich wel waar Raymond met zijn liedje wilde bereiken. Helaas is dat niet gelukt en is hij één van de lachertjes van het internet geworden. Maar de boodschap die hij door wil geven kan ik me in vinden: witte chocolade is de shit.


Raymond wil daarbij graag benadrukken op zijn YouTube kanaal:

hallo met raymond even een update er gaan gerugten dat ik zelfmoord zou hebben gedaan dit is niet war mensen ik hehraal DIT IS NEIT WAAR MENSEN geloof niet wat mensen zegge ze porberen mij zwart te maken omdat ze haten nou greotjes raymond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten